Saturday, June 18, 2011

aq gagal lagi !

hey !!
topic yg miss nk cite nih memang kurang menarik !!
tapi topic nih da wat miss menangis lagi 
miss menyesal menjadi seorang wanita 
miss mcam nk jadi lelaki jek sekarang
n miss nak tau cite rase seorang lelaki 
miss nak tau ape yg lelaki suke 
ape yg lelaki ta suke !!

ape yg membuat lelaki tertarik kat perempuan !
miss nak tau semua ue !!

AIDIL :
saya mintak maaf sebab sye gagal menyayangi awk 
gagal menyayangi awk dengan lebih lagi 
sye sntiasa di belai oleh awk 
tp sye ta prnah anggap awk lebih drpd seorang kawan baik
sye memang syg awk tp hanya sebagai seorang yang di anggap
sahabat ,and ahli keluarga .
sayang sye pada dia ta prnah berubah 
walau putera kayangan sekali pun yg datang untuk hidup nun sye 
macam mana perasaan awk pada sye 
macam tu la perasaan sye pde die 
sye harap awk faham 
saya tau memang susah nak terima semua nih
tapi awk terpaksa terima 
orang yg awk sayang 
yang awk cinta ta prnah hargai awk 
SAYA MINTAK MAAF CGT CGT 
mybe sampai sini jek hubungan kita 
saya da ta leh berpura pura lagi 
saya da ta leh tipu diri saya sendiri 
saya harap awk faham n sedar 
sudah ramai sangat lelaki yg saya sakiti 
maaf kan saya 
:'(

jodoh pertemuan di tangan tuhan 
memang ta salah kalau kita berusaha
tapi
kalau kita berusaha
tapi jodoh ue bukan mengikut apa yang kita impikan 
buat apa??

AKU AMAT KECEWA !!!!

No comments:

Post a Comment